neděle 12. října 2014

Tmavý poklad



Nedávno přijeli na návštěvu Petra s Matýskem a tak mi vyrobili večeři.
Zeleninový salát, pečivo a naprosto vynikající pomazánku z avokáda.
Recepty z avokáda jsem si občas četla, ale vždycky jsem se ho tak nějak "bála". A když jsem v jedné povídce četla o tom jak si dáma rozpůlila avokádo, vyloupla pecku a do důlku nalila sojovou omáčku a to pak lžičkou jedla, řekla jsem si "blééé".
A pak se přihrnou Peťula a Matýsek, na stůl šoupnou zelenou pomazánku a prý "bašti".
Tak jsem opatrně omočila špičku jazyka, polkla a .......
....... to byla baštaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!
Mňam!
Tak jsem si včera koupila avokádo sama a dneska k večeři byla pomazánka. Avokádo, sůl. pepř, česnek a dvě lžíce pomazánkového másla. Ještě jsem ji vylepšila trochou sojové omáčky.
Výborný! Rozhodně doporučuji.
Jo a taky jsem zkusila kousky avokáda namáčet v sojové omáčce - fakt fantazie!

Žádné komentáře:

Okomentovat