středa 3. prosince 2014

Ach jo!

Tak ten věnec na vratech, ten krásný věnec, který se mi tak povedl, je FUČ!!
Nějaký lidský "dobrák" (moc bych chtěla napsat sprosté slovo!) mi ten věnec ukradl. Vydržel na vratech pouhé čtyři dny. Zbyly mi z něj jen odštípnuté drátky, za které visel.
Kdy už lidi pochopí, že když někdo pověsí něco na vrata, chce aby ulice byla hezká. Že to tam vlastně věšíme pro ostatní. Pro ně.
Obávám se, že někteří tohle nikdy nepochopí a  ani nechtějí. Jen doufám, že si to někdo ukradl pro sebe a ne aby to prodal a ještě na tom vytřískal peníze.
No ale ten andělíček mě fakt mrzí!!! Byl krásný a byl to původně dárek od kamarádky :-(
Pracky ať nenechavci upadnou!!!! :-)
Ale já pevně věřím, že na každou svini se voda vaří.
No někdy dost pomalu!

Žádné komentáře:

Okomentovat